Att springa runt i solnedgången och hoppa till vågorna, det vi kallar NYENERGI!



Denna bild tog jag i Thailand, februari/mars 2012, efter att ha sprungit runt på straden. Jag hade foppa-tofflor, klänning och solhatt och sprang runt som en galning. Jag hoppade i vågorna, sprang i sandbrynet och kastade vatten i luften. Hade mig en publik som satt i sina solstolar 50 meter bort vid ett hotell, dom skrattade och jag hade kul!

Solnedgången gjorde det helt underbart. Jag fick ny energi som jag än idag kan plocka av genoma att kolla på bilder och filmer från det. Har det kvar i ryggmärgen den roliga/härliga/underbar känslan! Mer sådant vill jag ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0