Watermelonshake & bananashake

För en månad sen var jag i Thailand. Förutom thaimat så överlevde vi på frukt-shakes. Dels banana-shake och även watermelon-shake. Båda var gudomliga, och jag ska verkligen ta mig för att pröva dessa här i Sverige. Jag skulle gissa på att de endast innehåller frukten och lite is. I banana-shaken kan dem eventuellt haft i lite vatten, men skulle tippa på att det till mesta del bara innehöll banan och is i denna med!

Så detta lilla tips rekommenderar jag. Vattenmelon-shaken svalkar riktigt bra och banan-shaken mättar. Perfekt eftersom båda är nyttiga och kalorisnåla. Kanske till frukosten, till mellanmålet eller som fredagsgottis? Gott vilket som! :-)

När även jag har prövat att göra dessa själv så kommer recept ut! Om ni hinner före kanske ni vill dela med Er av Erat recept? :-)


Watermelon-shake♥


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

dendär såg inte fel ut :o!!



höhöhöh men eller huur, skitbra :D

2012-04-02 @ 10:24:36
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0