Intersport erbjudande: löpartights och löparjacka för 290:-




MUMMAKARDEMUMMA, så fin denna löparjacka var! Hade bestämt mig för att inte bekosta mig fler löparjackor, men när Intersport hade erbjudande om löpartights+löparjacka för 290:- (ord. 800kr) så kunde jag inte låta bli. Var på jakt efter ett par löpartights och dessa som man fick med jackan var riktigt snygga, med röda detaljer.

Men nog om byxorna! Jackan kändes okej i provhytten, men väl hemma kom jag att älska den. Färgen (jag älskar rosa när det gäller träningskläder) är ju underbar!! 290:- på intersport alltså, fanns även i många fler färger. Både för juniorer, damer och herrar! :-).

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

Snyggt!! Skulle du kunna länka en sida där jag kan hitta erbjudandet? :) För jag hittar ingenting på deras hemsida :( Kram

2012-03-30 @ 13:24:39
URL: http://orhagens.blogg.se/
Postat av: JENNIFER-TRÄNINGSBLOGG

Sv: Försökte hitta erbjudandet (löpartights och löparjacka 290:- ) på intersports hemsida, men fann inget jag heller! Försök kolla i deras buktiker om de har erbjudandet! Annars kanske det bara var något för Uppsalas Intersport butik :) Kram!

2012-03-30 @ 13:43:36
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0