Förkyld. Jag som ville träna..



Igår vaknade jag upp med en förkylning och tjock i huvudet. Kraften i kroppen var försvunnen så jag bestämde mig för att stanna hemma. Försökte vila upp mig för att bli av med den, men inatt var förkylningen värre än värst!! Snorig som sjutton och lite huvudvärk och hosta… Har verkligen inte tid med att vara förkyld och sjuk.

Jag som ville träna i helgen, nu går det inte. Tränar ni för mig med under helgen? :)

Någon som föresten har något dunder tips på att bota förkylningar? ;-)


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv; okej, men tack så jättemycket ändå!! Trevlig helg! :) Kram

2012-03-31 @ 16:29:36
URL: http://orhagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0