Aldrig att jag mår så bra annars som då när jag springer.

Gick ut och studsade av gädje. Låten Hotter than fire fick mina ben att vilja pinna på i minst 35 kilometer i timmen. Pappas hund ville annat. I 2 kilometer drooog jag honom efter mig och när jag återigen närmade mig hemmet bubblade ilskan inom mig (ARG!). Kastade in hunden och sprang sedan ytterligare en bit på 2 km. Körde normaltempo i verserna på låten och i refrängen ökade jag. Detta sätt var roligt och det kommer jag definitivt köra ett riktigt pass med!
Är riktigt sur över att hunden förstörde min löparvilja och att passet försköts så sent. Hade varit skönt med vilardag imorgon, men det är bara att få kämpa på imorgon igen! Men, som rubriken lyder, aldrig att jag mår så bra annars som då när jag springer!! Knåpade trots allt ihop 4km idag, även om hunden förstörde de första två!
Hur går Er träning? :)


Kommentarer
Postat av: felicia

haha, har oxå en hund jag sprungit med nån gång som man verkligen får släpa efter sig hela rundan runt.. är nog den ända som lyckas saka mig, annars brukar jag vara den som ber folk att sakta ner haha :P

2012-03-29 @ 08:53:14
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: felicia

sv; hehe tack ska du ha :) den lyser iaf upp.. syns inte lika bra på bild, men i verkligheten lyser den verkligen :P

2012-03-29 @ 20:58:51
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Haha jag har också sprungit med hunden en gång, fick släpa henne i nedförsbackarna till och med. Var så irriterad under tiden, men sen fick jag bara dåligt samvete för att jag tvingade henne att springa :P

2012-03-30 @ 09:50:15
URL: http://alexandralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0