Dominikanska? Kladdkaka? Emil i Lönneberga?



Såhär på kvällen har jag jobbat. Dryga 4 timmar betade jag av innan trötthet och magont tog över, och resturangen började tömmas :)

Jag funderar ju på var jag ska göra av mina ihop jobbade pengar. Fallskärmskurs, resa eller spara? Känner jag mig rätt så lutar det starkt åt en resa. Dominikanska verkar prisvärt med härliga stränder, fint vatten, all inklusive och bara slappa! Det enda jag behöver är en resekamrat, men Amanda verkade relativt lätt att övertala ;-)

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Theodor. I samma veva drar jag med mig lillbrorsan, Linus. Vi ska äta kladdkaka med jordgubbar och grädde, äta godis, popcorn och god mat. Vi ska mysa och kolla på Emil i Lönneberga. Åh så jag älskar min lillebror!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0