Kollar på löparprogram, letar lopp för 2012 och vill ut och springa nu. Ojoj!




Sitter här i soffan, mätt och belåten, och kollar på löppogrammet Spring samt kollar runt efter lite nya lopp för 2012. Funderar även på om jag ska gå ut och springa en vända, eller om jag ska strunta i det. Jag har ju trots allt redan åkt skidor 7 km idag...

Men jisses så jag längtar efter årets lopp!! Göteborg halvmarathon är jag redan anmäld till, men sen vill jag hinna med alla andra möjliga lopp så som Premiärmilen, Tjejmilen, Lidingöloppet och Tjurruset. Midnattsloppet ska jag också vara med i, men då springer jag med jobbet! Wiho! Känner att jag är taggad för detta år! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0