Sliskiga snubbar och kebabätning med fingrarna. Urk!

Gick till Cupido igår efter skolan för att få i mig lite mat igår tillsammans med Caroline. En varsinsallad och dricka var vad som gick ned!
Tycker alltid att det är lika spännande att hänga på staden. Så mycket folk som man ser och stöter på. En gubbe kom ingåendes mot resturangens kök med en kasse i handen. I kassen bar han på kebab som han åt med fingrarna och såsen bara droppade. Min spyfärdighet steg till 99%!
En annan snubbe kom fram till Caroline och sade Du vet att din kompis är oerhört vacker! Tycker bara att det är sliskiga äckel snubbar som säger sådant så jag hoppade till och sökte skydd bakom Tobias som hade gjort oss sällskap en del utav kvällen!
Men annars var det en trevlig kväll med massa skitsnack. Slutade med att jag hamnade i soffan tillsammans med min låtsasfarfar hemma hos farmor! Trevligt det med! Detta inlägg blev oerhört långt så jag sätter stopp här och uppdaterar er senare om mina planer för dagen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0