Vilken dag...



Dagen började bra. Jag var utvilad, glad och energisk! Kommer till skolan och alla är sura och negativa. Drar igång en dator för att börja jobba. Efter två minuter hakar datorn upp sig och jag får stänga av den. Går vidare till nästa, internet dör. Träffar två killkompisar och snackar med dom samtidigt som jag försöker få en tredje dator att funka. Går inge vidare. Ena kompisen blir irriterad (som fan) på sin datorn som han sitter vid och förklarar för mig att detta är 5:e (om jag minns rätt...) datorn som han försökt få att funka. Hans dator sunkar ihop och han klickar ner. Så där sitter jag själv och har tagit över grabbarnas negativa energi och jag känner mig totalt less på datorerna.

Pluggade några tal fysik, vilket gick åt helvete. Skippade lunchen och satte mig i min ensamhet för att lyssna på musik. AVKLOPPLANDE!

Nu är jag helt slut efter att inte fått i mig mer än ett äpple, risgrynsgröt och en macka under dagen. Inte heller är det bra att vara arg på datorer hela dagarna, min egergi är S.L.U.T! Nu väntar däremot tacos, och jag har en choklad&kokos-kaka som väntar. Nu mår jag genast bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0