Sneakpeak på nya frillan, there u go!!



Här bjuder jag på en första sneakpeak på mitt nya hår! Dock lutar jag mig ju framåt och håret ser längre ut. Varje gång jag ser mig i spegeln undrar jag var mitt hår är, sedan inser jag att det var jag som självmant klippte av det. Oups!

Just nu däremot, så pågår det packning för fullt. Timmarna har börjat räknats ner och stämningen har börjat stiga! Jag fick ta bort hälften av de nedpackningen igår, just incase ifall jag köper en massa nytt där... Men jag är ändå orolig för att min väska ska väga mycket redan nu. Alla produkter från badrumsskåpet som känns viktiga ska ju med, kamera, data, alla laddare för kameror/data/mobil ect och mammas 40-års present. Ja, hon fyller ju 40 år nästa lördag!

Kommentarer
Postat av: Louise

SV: Tack :)

2012-02-25 @ 14:50:27
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Louise

Vart ska du? :)

2012-02-25 @ 15:00:34
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0