En kväll på stranden med en solnedgång!






Idag tog jag mig en promenad till stranden för att avnjuta solnedgången. Låt mig säga såhär, det var U.N.D.E.R.B.A.R.T! Lite as usual med utländska solnedgångar. Förutom en massa ego-bilder och solnedgångsbilder så ställde jag kameran i sanden medan jag filmade när jag sprang runt i vattnet. Hoppade, snurrade, dansade, badade och sprang nere vid vattenbrynet. Folk som var i närheten roade sig med att kolla på medan jag utövade mina konster, men det fick iallafall människorna att le och gav även mig en underbart, härligt film! Haha. Får visa senare :-)

Nu blir det sova. Klockan är redan halv tolv och igår somnade vi inte först halv ett, ett då vi låg vakna ett bra tag och pep till i rädsla för att någon ödla eller kackerlacka skulle krypa längst väggen. Eller ännu värre; över täcket! Så som en kackerlacka gjorde över Viktors kudde för ca 7 år sen då vi var på Kanarieöarna med mor&Micke. Men det är en annan historia, och det var ju sova som gällde! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0