Awkward morgon. Försvinner tillbaka till 1900-talets krig istället.



Idag fick jag vara hemma! Har bara lektioner i två timmar på morgonen och det blev lite strul med jobbet för både mor och Micke, så jag fick ta Linsi till skolsköterskan! Tänkte inte på att presentera mig som storasyster utan sa bara mitt namn. Och hon trodde tydligen att jag var mamma. Vågade inte heller flika in att jag faktiskt var syrra och inte mamma. Sedan sa hon "Ja, här kan vi se din och din mans längd"! MEN AWKWARD! Haha......

Håller mig från och med nu borta från skolsyster på Linsis skola! Nu däremot ska jag fördjupa mig i första världskriget, mellankrigstiden och andra världskriget. Ska också försvinna in i engelskans värld och skriva klart berättelsen! Japp!! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihihih nu fattar jag vad mammsen grundades på ;) jobbigt lägm hihi!

2012-02-08 @ 22:07:08
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0