Kommer jag leva?

Träningen igår:

Började med 3,5km i Röbospåret, backar som är att dö för. Gick dåligt. Ont i axeln och kroppen, varmt och håll. Körde backintervaller som var ännu mer att dö för. Sprang upp och gick ner, 6 st. Var för varmt sen och jag hade inget vatten, fick svårt att andas så ville inte pressa fler backar. Men jag var trött ändå. Sedan lite gräsklippning och promenad.

Träningen idag:

Igen. Jobbar ikväll och vill vila idag, helt okej. Blir ett tufft arbetspass ikväll när jag börjar 17 eller 18 och förmodligen jobbar till tidigast 02 inatt. Sen sova ett par timmar för att sedan röjja med Caroline. Kommer jag leva?


I en bergsvägg sådära, någonstans på Gotland. Inget konstigt med det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0