Fast vafan, kämpa på tills femton är gjorda!!

I måndags fick jag med mig en träningskompis, brorsan. Viktor och jag kom, efter många om och men, ut i spåret. Uppvärmning med 3,2km och jag ville bara sluta för varje steg jag tog men jag kämpade på, hack i häl efter Viktor. När kilometrarna var avklarade var det intervaller.
15x200m hade jag bestämt innan. Efter 3 stycken tänkte jag jag kör max fem idag!, men vid fem körde jag två till, sen tre till! När jag passerat tio stycken tänkte jag kämpa på tills tolv var gjorda, 12x200m är ju ett bra pass! Fast vafan, kämpa på tills femton är gjorda!! Sagt och gjort, jag avslutade på 15x200m!
Summa at the sumarum(för måndag 27/8); 3,2km jogg. 15x200m intervaller. BRA JOBBAT!
BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0