Dusch, streching och två portioner chokladcheesecake

Efter att ha legat på soffan och halvsovit fick jag ett ryck. På två minuter hade jag dragit på mig löparkläderna och snörat på löpardojjorna. Vätskebältet runt midjan och jag joggade upp mot spåret för att springa ett varv där. 4km slutade min joggingrund på, men för att dessa 4 kilometrarna var avklarade betydde det inte att mitt träningspass var avklarat. Jag gick in på fotbollsplanen för att köra intervaller, 100-metersintervaller till och med. 20 stycken klarade jag, sen var jag död.

Dusch, stretching och två portioner chokladcheesecake senare var jag både helt mör i kroppen, nöjd och alldeles för mätt!

Summasumarum:
4km jogg. 20x100m intervaller.



GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0