Dagens träning, 8 april 2012



Dagens träning: 1km jogg som uppvärmning. 30/30x 10 st intervaller. 4 km powerwalk efter.

Vädret är nästan för fint, solen skiner och det är varmt!! Intervallerna gick dock segt, men vad gör det? Jag råkar vara en människa som har en del hat mot just intervaller, speciellt när man springer själv. Backintervallerna jag körde i grupp förra året var en favvis! Men när man springer på vägarna helt ensamt är det mindre kul. Jag försöker dock bygga upp att bli bättre på intervallerna, så jag kämpar på! :)

Nu sitter jag velandes om jag ska ut och cykla en sväng med hunden. Kanske bara en kortis iallafall?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygging! :) Bra kämpat. Intervaller sitter typ bara i huvudet tycker jag. Krävs mycket för att pressa sig så som man måste.

2012-04-09 @ 10:47:23
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

DU KAN VA SNYGG hallååååeee :DDD

2012-04-09 @ 12:42:22
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0