Trettio dagar. 30 dagar. 1 månad. En månad.

Alla, alla, alla kör på dessa förbaskade listor. Konstigt nog tänkte jag haka på list-hänget och göra mig en egen lista. En lista bestående av träningsinspirerade inlägg. Allt ifrån styrkeövningar till min träning till inspo. Alla inlägg kommer tidsinställas och ploppar upp 12.00 varje dag, från och med imorgon! Så håll utkik mina vänner :)

Dag 1: Hur jag började.
Dag 2: Ett stort mål.
Dag 3: Ett delmål.
Dag 4: Ett härligt tränings-minne.
Dag 5: En frukost.
Dag 6: Min dröm löparresa.
Dag 7: En magövning.
Dag 8: Favoritträning.
Dag 9: Förebild.
Dag 10: Ord och vilja.
Dag 11: socker.
Dag 12: Mina löparkläder.
Dag 13: Mina löparskor.
Dag 14: En ny vana jag ska skaffa mig.
Dag 15: Få tid i vardagen.
Dag 16: En stretchövning.
Dag 17: Årets härligaste löparpass.
Dag 18: Årets härligaste träningspass.
Dag 19: Favorit träningscitat.
Dag 20: En genomförd tävling.
Dag 21: En träningsbild jag gillar.
Dag 22: Något jag ångrar.
Dag 23: Något jag verkligen inte ångrar.
Dag 24: Tv-program om träning/hälsa/löpning.
Dag 25: En hälsning.
Dag 26: En kommande tävling.
Dag 27: Framtida löparpass jag vill genomföra.
Dag 28: Få tid i vardagen?
Dag 29: Ett lopp jag nån gång vill springa.
Dag 30: Kommande månads träning.

Bring it on! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-07 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0