Man saknar bara det man inte har

Runner's worlds chefredaktör, Stefan Larsén, skrev ett par väl kloka meningar i sin spalt i senaste numret av Runner's world. Såklart var hela spalten helt underbart bra, men jag väljer att bara lägga upp den bästa delen! Resten får ni läsa i tidningen :-)
"Löpning är, som alla andra livsnödvändiga färdigheter, något man tar för givet. Inte förän man tvingas sluta avstå från att springa förstår man hur mycket man kommer sakna det".

Så sant som det är sagt, nu när jag är förkyld saknar jag löpningen något totalt olidligt men så snart som jag är uppe i det kommer jag längta efter vilodagarna, haha! ;-)
Midnattsloppet förra året, i höst springer jag det igen!! Fast snabbare... ;-)

Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

vilken folkfest midnattsloppet verkar vara!

2012-04-02 @ 11:14:34
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vilken fin blogg!

Jag håller fullkomligt med, de är precis så för mig oxå. Imon ska jag ge mig ut på en runda efter två veckors sjukdom =)))

2012-04-02 @ 20:21:29
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0