Intala dig själv att EN faktiskt räcker!

Förutom en bra löptur ikväll så hann jag också med att baka kanel- och vaniljbullar. Finns det något godare än kanelbullar!?!? Och mina blev perfekta!

Mitt godissug har det senaste avtagit REJÄLT, och trots när jag är trött är det inte socker (så som godis, kakor ect) jag blir sugen på. Känner mer att ett glas vatten, alt en frukt, skulle vara den ultimata kicken för att piggna till igen! Så skönt att ha en känslan.

När jag kom in efter löpturen och skulle belöna mig med en bulle var det knappt så jag ville ha. Men jag övertalade mig själv att smaka EN, och endast EN, bulle då jag trots allt sprungit. Man vill ju smaka sina egna bakverk ;-)

Men det känndes skönt och LÄTT att intala mig själv att EN räcker! Den känslan är också skön, att man övervinner sig själv!



Så,,,, intala dig själv att EN faktiskt räcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0