Göteborgsvarvet, jag svarar.



Sv: Jag önskar att jag kunde göra så, men grejen är den att om jag hamnar i sista startgruppen startar jag (om allt är i tid) 16.15 och allt mål stänger 19.00. Det skulle innebära att jag behöver springa 2,1 mil under 2h och 45 min. Jag borde ju klara det, men jag känner mig faktiskt inte helt hundra. Så det är det som gör att jag är tveksam om jag ska springa eller inte, att jag måste springa på relativt kort tid när jag inte har kondisen.

Sen är det fortfarande problemet med vem jag ska åka med samt att det är dyrt, 1500:- bara för att åka ner för att springa... HUM!! :/

Fortsätt komma med smarta lösningar!! Haha ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0