Dagens löpträning

Idag, efter att varit hos farmor hela dagen, kände jag mig trött på min förkylning. Kändes som att det helt enkelt fick vara nog, därför trotsade jag min förkylning och gick ut och sprang ändå. Efter 2 km kändes pulsen hög, men jag bestämde mig för att puscha lite till. Hamnade på 3,5km löpning samt 5x 30sek-intervaller samt styrka i skogsgymmet.

Ville inte pressa kroppen för hårt vid löpningen heller med tanke på förkylningen. Men jag känner mig dock ändå besviken över att jag får upp flåset för bara 3,5km löpning.. Förhoppningsvis går det någorlunda bra att bygga upp kondisen, men men...

Hur tränade ni idag?



Underbart att löpa i solnedgång i torra spår!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0