Dagens...?



Dagens motion: Ingen. Förutom några 10-minuters promenader samt lite stallhäng på morgonen. Annars, ingen motion.

Dagens mat & godis: Jag höll mig lung. Åt lunch ett och då fick jag bara i mig en liten portion vid 16-tiden. Men maten var suveräääänt god!! Det lyckades min farmor bra med!♥ På godis fronten åt jag ett par jordnötsrutor och två mini cupcakes. Tröttheten tog överhand och jag orkade inte äta med, haha. Trycker i mig godis en annan dag istället ;)

Dagens humör: Piiiigg från 8-13.30, trött från 14.00 och döendes trött efter 19!

Dagens feeling: Nu är det jul igen och nu är det jul igen och julen vara ända in till påska.. Och sant, ja det var det! Snön låg täckt över marken på morgonen, fick åka till stallet tiiiidigt,  jag fixade mig fin och väntade heeeela dagen tills klockan slog tre och jag knata över till farmor. Just som på julafton, dock med mindre stopp och utan paket! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha kul jämförelse med julen där. ;) Glad Påsk! :)

2012-04-07 @ 13:33:52
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0