Dag 4- Ett härligt träningsminne.

Förra sommaren, när jag tränade med IK Rex, var vi ute på myren för träning. Som jag minns det var det sol och varmt (kan lika gärna ha varit kallt och regn, haha! Men tror det var sol denna gång). Blev bil-färd en bit och sedan löpning nån/några kilometer. Därefter var det intervaller och lek ute på myren. Som filmen visar var det gyttja och lerigt, och en kille fastnade i myren och fick hjälp med att komma upp! haha.

När det roliga passet var över fick jag idén (tröttheten talade) att vi skulle springa hem. Så efter tunga intervaller sprang jag och min kompis hem ca 6km och vi avslutade allt med bad. Hela gänget hoppade i med både skor och kläder och så badades det i kvällens sista solstrålar. Det passet var verkligen guldvärt! Helt underbart om jag får vara ärlig!!

                 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lät riktigt härligt :)

2012-04-11 @ 22:48:53
URL: http://alexandralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0