Årets härligaste löparpass!!



Dagens löptur blev 5,2km. Tog ca 30-35min. Började i skogen (ridspår i lera, väldigt knöckligt så fick springa lungt!), ut på grusvägen ca 1,5km i sooooool och sedan en runda i samhället. Såååå underbart skönt!! Fint väder, kraft i kroppen och ren njutning.

Var superduper trött innan passet efter en heldag i soffan. När mamma sa att hon skulle till stallet böt jag om fortare än vad jag hann reflektera och sedan följde jag med henne till stallet. Sprang sedan därifrån. Skönt att bara kasta om innan man hinner tänka och sedan att åka iväg en bit istället för att springa i gamla spåret!

SUVERÄNT pass!! Är på G nu igen med löpningen!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0