Mitt lilla hundägar-hjärta värmdes!

Alla som känner mig vet att Izor (min hund för er nya) betyder oherhört mycket för mig. Jag är inte hel utan honom. Klyshigt men sant. Iallafall. Fick en kommentar igår av en tjej vid namn Helena! Och kommentaren värmde mitt lilla hundägar-hjärta. Sannerligen.
    Sådant hära som gör att man orkar med allt tråkigt i livet. Att få höra att den man älskar allra mest är fin/söt/vacker ect. Det tror jag nog de flesta av er håller med om, att man mår som allra bäst när någon som står en nära är fin (elr dyl), kanske din pojkvänn? Flickvänn? Din hund? Katt? Eller dotter? Eller någon kanske tycker din son är helt bedårande? Vad det än är så värmer det i hjärtat att höra något possitivt om sin närmaste :)



Tackartackartackar♥ ( http://helenaskvarter.blogg.se, kör på en länkning för att glädjas tillbaka! :)).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0