Finaste brorsorna som betyder otroligt mycket!






Mina älskade brorsor♥

Linus och jag har
alltid stått varandra nära. Riktigt nära liksom. Men Viktor och jag har mera haft det usuall -syskonbråk! Bråk,bråk,skratt, bråk osv.

Minns så väl de gångerna vi var hos farmor hela tjocka släkten (heeej farmoor!). Viktor och jag bråkade medans våra två kusiner, Rebecca och Oscar var som bästa vänner. Både jag och Viktor kollade konstigt på dom och det gick inte ens att föreställa sig att Viktor och jag någonsin skulle kunna hålla sams 24/7, utan något bråk alls. Nä det var för långt in i framtiden (om det ens fanns nån framtid för det).

Men nu sitter vi här, bara nåt år senare, och Viktor å jag har bättre syskonrelation än någonsin!! Underbar känsla det dära. Att man har två bröder som man står riktigt nära!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0