Året som 15-åring!


Jag fyllder år, samma datum som idag, dock ett år tidigare! Blev 15 år, byxis, straffmyndig och moppechaufför.



Julafton och nyårsafton!

Skidsemester i Orsa! Var dock sjuk 80% av tiden, men det jag åkte var awsöööm!!

Jag var luggis på den tiden också! (vilket jag hade vart sen okt-10). Köpte min kameraaa (saamsung NX100) i mitten av februari, love♥

23 april 2011 badade jag med Maria i 8-gradigt vatten! ÅRETS BÄSTA på den dåråå! Haha. Tältade också mitt ute i skogen sista april.

I april tog vi även spexfoto med klasen. KÄRLEK!

Brände sönder benet 4 timmar innan jag skulle vara med på min första springtävling, fick vara hemma ist. Var också i Paris 4 dagar, som känder som 4 månader. Minst. Tillsammans med franskagruppen. UNDERBART!

I juni var jag bla i Leksand med Micha! HAHAHA minnen.

I juli vare Åland och Mellbystrand som jag minns.


I Augusti minns jag skolstarten och kräftskivan. Seg månad annars ärligt.

September drog jag till solen. Turkiieeet. Vill tillbaka till bad&sol.


Och nu är det oktober. Bästa denna månad var HELT KLART KNC!! Fyfaaan så bra vi är, NA1 på KG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0