Springaspringa dutti flickis



Tog min en springrunda imorse! Känns som att all min kondis är borta för pulsen gick upp direkt. Fast jag antar att jag fick högpuls pga av hostan. Men fan alltså, pain in the asss så ont det gjorde i lungorna efteråt och hostan är värre. Oooouuuppsssiii! MEN SÅ UNDERBART ATT SPRINGA IGEN! Antar att det gått så dåligt i skolan och att jag vart så trött så allt pga att jag inte sprungit något, känner att jag behöver mina rundor dagligen!

Ska springa kortkorta rundor nu tills jag är helt frisk. Ska bort nästa vecka så 17 oktober borde jag kunna köra igång med flera pass i veckan och köra mina hårda pass istället. Jag längtaaar, vill dit nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0