önskelista

Fyller år snart, ger därför en önskelista ägnad åt pappa! ;)

SOC W GAIT JKT S11 LILAC
Soc 599:- Stadium. Helst denna, annars finns det bla Nikes som också är assnygg! Ska vara regn-och vindtät iallafall!
SOC W GAIT WIND LS F11 BLACK / LILAC
Också Soc. 399:- på Stadium. Vet inte om detta är en tjocktröja, tror inte det. Men jag skulle vilja ha en tjocktröja att ha till träningen. Men denna från Soc var iallafall assnygg oavsett om det var en tjocktröja eller ej så denna önskar jag miiig!
ADIDAS W RSP 3/4 TIGHT BLACK/LIME
Adidas 349 199:- på Stadium. Jag behöver ett par korta shorts att gymma i så detta blir la gött!
UNDER ARMOUR BLUSTERY BEANIE BLACK
Sen behöver jag en löparmössa också! Spelar absolut ingen roll vilken.
NIKE LW RUN ARM WALLET BLACK/WHITE
Att ha mobilen i som man sedan fäster runt armen! Nike, 179:- Stadium.

Vi kör på en del 2 snart, så slipper detta bli så långt! ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

hahah sött ju :D tror dock jag kör på hjördis eller siri, men vi får se :)!!

2011-10-09 @ 14:05:31
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0