Ljusen doftar förjävligt av pepparkaksdeg....




Var på Ikea å handlat- Check! Inhandlade en sådan uuursnygg tavla så man dör. Ja dör gör man faktiskt nästan av den. Åtminstonde när man skall bära den. Köpte också en tavellist att ha ljus och några tavlor på. Fick med mig stadens fiiiinaste ljus. När jag kommer hem upptäcker jag dock att dom doftar förjävligt av pepparkaksdeg. Jahapp, bara att börja med julafton redan nu.

Jaja. Nu ska jag till kusinen för att fira henne plus bli firad av mormor. Jag är inte taggad. Ville städa mitt rum och fixa. Men bra blir det nog ändå. Ska på tjejkväll hos Olivisen med Carro ikväll med. DET blir toppen. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0