Jag har för i hellskotta färgat mitt hår! Här gåre undan.

Blev ingen uppdatering igår! Don´t be sad mes copines, jag lever. Gårdagen var nämligen fullspäckad!! Ojojoj så spännande tycker ni nu. Ja jo nä. Först Ajkea (Ikea för er som inte förstår dagens ungdoms språk), sedan fick jag träffa mina fina vänner en sväng. Michaela,Jesper och Markus stod på shemat. Vi färgade mitt hår. Helt spontant sådära. Micha fick färga mitt hår. Jag är väldigt nöjd. TUR FÖR HENNE ATT JAG ÄR NÖJD!! Nädå jadå.

Sedan bar det av mot Oscar som fyllt 18 år! Grabben är stor och snart ute på gatorna i sin bil. Ensam. Utan handledare. Utan säkerhet. Jag varnar er. Håll er inne såvida ni vill överleva. Annars dör ni. Dödens död.

Nu ska jag bli lite mera seriös och ta tag i packandet. Ska ju till Stockholm tis-fre. Sedan måste jag ut med hunden innan maten också. Och bädda min säng. Men ojojoj så stressat det blev. Tjingtjong korvmedaljongg.(behövde säga det där, det var kul.)(pinsam jag är då)(Hejdå).

                                                                                                                                        RAAAAAARRRWWW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0