Dagens konstigaste?

Ligger i sängen å prövar pulsklockan. Ligger på ca 70-75 i puls. Ställer mig sedan upp och direkt när jag står hamnar jag på 118 i puls. Jag ba MEN WHAT THE FUUUUCK!? Slutade med att jag lade mig ner igen och gladde mig återigen över min vilopuls på 70! (Fast jag tror jag borde ha lägre, hjärtat slår as fort just nu, man ba MEN WHAT THE FUUUUCK!?).

Nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova. Antecknar ni? Haloooo? Somnat? Men vaffan...

Snyggaste på åräääät!

Men sova var det! Gnatt, godnatt, sovgott, natt, nattis, nattnatt, sweet dreams osv osv. Kärt många barn har många namn, eller hur vare?

Kommentarer
Postat av: laura

hej, fin blogg!!

hur är det? :)

2011-10-17 @ 21:43:39
URL: http://lauraflyckts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0