Eurodisney på dagens shema


Äntligen lite normala bilder på mig ;)

Dagens shema:
07.30- frukost.
08.15- Avfärd till EURODISNEY (!!!!)
18.00 Återsamling för hemfärd.
20.00- Middag. Därefter, för dem som orkar, Champs Elysés.

Frågar ni mig så skulle jag svara awsome day! Faktiskt. Ska bli sjukt kul att få åka till Eurodisney och springa runt som ett litet barn och åka karuseller, hahaha ;) Jefla härligt. Jag tänker åka ALLT och har ett par vänner som gör det med, heeelt underbart alltså.

(Tidsinställt).

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack så mkt! sovrummet är också mkt lättare att röra sig i nu!

2011-05-27 @ 08:41:43
URL: http://thephtgrpher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0