Spöregn, hagel, blixt och åska.. Hmm!


Sahar och Theo i lördags, sööta :)

Var hos farfar en stund efter skolan och umgicks lite. Blev bjuden på rulltårta med grädde och hallon, snacka om mums! :D Men sedan när jag skulle åka hem så hann jag komma typ 1 km innan det började spöregna, fortsätter åka ytterligare nån km och sedan börjar det verkligen SPÖREGNA och HAGLA! :O Sen som grädden på moset så börja det blixtra och åska.. Lite rädd man va där man satt på moppen mitt ute på fälten =jag var högsta punkten =krasch kabom-död! Närå. Men det var lite läskigt och jag var totalt dyngsur när jag kom hem också, inte kul... :(

Men nu ropar mamma att det är mat, nisse! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Guuud vilken fin bild, jag har snott den för att skriva ut den...vilken duktig fotograf du är! =)

2011-05-17 @ 19:27:11
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0