På busseeeeen!



Två sjukt snygga bilder på mig! Elleeeeer??

Nu mina vänn0r så sitter jag på transferbussen påväg till Skavsta flygplats! 06.40 skall planet lyfta om allt går enligt planerna :D Jahapp nehepp. Vad gör man på en buss klockan två på natten då? Spelar spel på mobilen? Lyssnar på musik? Är irriterande mot folk som försöker sova? Skickar sms till folk som ligger hemma och sover så de vaknar och inte kan somna om och är tvungna att smsa med mig i 4½ timme tills jag är på planet? Eller så kanske det är jag som ligger och sover på bussen medans alla andra är vakna? Dock tycker jag att mina förslag på att irritera folk verkar bäst samt smsa och väcka människor! :)

Listan kan bli lång but anyway, Pariiiiiiiiis here we come! :D

(Tidsinställt, suprised?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0