Gårdagens träning 12/5



Hann inte skriva detta inlägg igår så skriver det idag ist! :)

Igår (torsdag) så joggade jag med Jonas direkt efter skolan! Det är härligt att ha någon att jogga med faktiskt, även om det emellanåt är skönt att träna själv också såklart :) Vi körde 5 km i Bjk-spåret och det var jobbigt. Hade ju inte hunnit äta sen lunchen och hade knappt druckit vatten så energi-halten i kroppen var låg. Plus att alla blåsor på tårna satt kvar och musklerna var sega, haha ;) Men runt kom vi iallafall!

Sen på kvällen mockade jag åt Friday och sedan sprang jag 3 km till Lövstalöt och tillbaka! Det kliade så himla mycket i kroppen att få komma ut lite till och krama ur de sista musklerna och gissa vad? Jag slog mitt rekord rejält! Två minuter snabbare än förra måndagen (typ 12 dagar sen) och 1 minut snabbare än i höstas :D Tiden är väl inte så bra än iallafall men ändå, jag är nöjd! Jag hade ju trots allt ont i fötterna och trötta benmuskler... :)

Idag (fredag) fick jag tvinga mig själv att ha en vilodag! Blev en svettig ridtur på Friday istället då han blev livrädd för kossorna som gick i en hage 50 meter bort och då försökte han sticka iväg, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0