Dagens träning 8/5


Bild från en löptur i vintras! :)


Tog bussen in till pappa imorse runt tio, då drog vi upp till Gränby där jag spenderade 650 spänn inne på Intersport (visar sen vad jag köpte). Därefter åkte vi till Gamla Uppsala för att springa. Dock ville jag inte ta ut mig för mycket så jag gick/joggade endast 2-2,5 km där vid backarna. Kollade även till mosters grav! :)
Sen efter det åkte jag till gymmet där jag cyklade i mitt snabbaste tempo i tio minuter (okej, snabbt och snabbt. Men kom åtminstonde upp i 5,1 km haha). Sen körde jag styrka och avslutade med stretching i 20 minuter. Nice!

Imorgon ska jag springa runt långsjön! Ska bli spännande att se hur det går då det är 11,4 km (som pappa säger, eller om man säger som mig; 1,14 mil hahaha!). Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0