Andra gradens brännskador på benen!




Idag skulle jag egentligen sprungit mitt första lopp, men icke sa nicke!
Skulle koka pasta för att göra pastasallad att ta med. När jag då skulle hälla av pastavattnet kom det över båda mina lår, tjoff sa det! Jag blev typ helt chockad. Först gjorde det sjukt ont men efter 5 sekunder var jag bortdomnad så jag sa att det inte gjorde ont men sköljde ändå nån minut i duschen. Men därefter började det svida som fan så satt med isklabbarna över. Var helt illröd på båda låren (lika stort som en stor hand ungefär), men eftersom jag hade is över hela tiden så lindrade vi det hela så det blev bara en liten blåsa på vänster ben och på höger är det lite lättare blåsor bara.

Men vi åkte in till närakuten ändå för att dom skulle plåstra om det lite och dom tyckte det var bra att jag hade haft is på hela tiden... Men eftersom jag inte kunde röra mig typ så blev det ingen tävling :'( Fatta vad ledsen man känner sig. Men aa, snygga ben nurå ;) Fast inte!

Hade andra graderns brännskador på låren först men efter att suttit med is i 1 ½ timma så gick det ner så nu slipper man kalla det för det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0