hurtrush


Göttgött med fredag imorgon, jag längtar...
Men åh så skönt det har vart idag.
Inget nationelltprov att tänka på,
och inte heller några andra läxor och prov..
Allt sådant har tagit kol på mig så det var skönt att slippa det idag.

Men idag har jag vart en riktig hurtbulle!
Startade dagen med att cykla 3 km med Izor (20 min) innan skolan,
sen efter skolan var det stallet och rida världens finaste Friday
och sen cyklade jag och Elin i 1 timme&40 minuter! :D
Bra för Izor med mkt motion, även om han inte riktigt visar sin uppskattning över att behöva springa 2 timmar på en dag ;)

Blir en kvällspromenad nu med hunden, så vi höres! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0