9b för alltid♥


Maj/juni i sjuan, alltså 2009!

Sommar/höst 2008 (?om jag minns rätt?)

Vintern -09/-10

Vintern 09/10

Våren -10

Våren -10

Sommaren -10

Nu orkar jag inte mer! Fick bli en liten nostalgitripp i gamla album, de nyaste bilderna har ni ju nyligen sett redan ;)
Men fyfan! Ikväll slutar jag nian, shit vad jag kommer sakna alla♥ Åh när jag ser alla dessa bilder, shit vad jag tänker tillbaka. Varje bild har sin mening och sin historia. Som den mörka bilden med mig i vinterkläder, den kvällen med Linnea asså, haha, vilka minnen! Å våran bil som jag och Maria byggde på tekniken i åttan. Även näst sista bilden som bara är tagen utan ett speciellt arragemang betyder så mycket, jag minns liksom hur och vem jag var i åttan när jag ser bilden. Minns tillbaka hur mitt tankesätt såg ut då. Minns som fan...

Så dessa 2 år på Björkvallsskolan (och 1 glömt år i Våla,haha) och totalt 3 år i högstadiet kan väl sammanfattas såhär;
Det finns människor omkring mig, människor brevid.
Dagar då jag önskat, att jag aldrig mera fanns.
Saker som vart bra, saker som vart dåliga.
Roliga minnen, med fantastiska vänner.
Jag har förändrats som fan,
och likaså har du!
Man trodde att inget kunde ändras. Man trodde man stod kvar.
På samma lilla plats,
som vi för tre år sen nyligen tog plats.
Men dagarna de ändras, dagarna de går.
Nu står jag alltså här. Flera vänner rikare,
och hundra minnen fler.
Saknar dig, saknar er
Vackra som ni e, 9b♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0