Tack för kvällen Michis och Markus :)


Sjuuukt hur man kan älska nån så mkt som jag älskar min voffsing!♥


Eftermiddagen och kvällen har spenderats tillsammans med Micha och Markus! Vi började vid affären och köpte lite things, för mig blev det jordgubbaaaar :D Sedan drog vi till vår gamla hedliga lekplats där vi umgicks tills spöregnet kom, då drog vi hem till Markus. Hängde där ett tag och käkade jordgubbar osv osv och vid tio-tiden drog jag hem! Chill kväll tycker jag. Sånt behövs! :)

Nu ska jag sova. Tänkte säga att det blir en tidig kväll, men klockan är ju för fasiken redan efter tolv!!

Kommentarer
Postat av: Mickis*

tack själv gullunge ;D<3

2011-06-21 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0