Spöregn och hunger i kombination med träning=inget jag vill utsättas för.


Fan vad min ängel är fin!

Skulle ut och springa imorse och började säga det vid nio tiden att jag skulle gå ut. Men har skjutit upp det hela morgonen, haha. Det funkar verkligen inte för mig att springa på morgonen, ifall jag inte har press på mig att jag ska till skolan elr dyl. Vet jag om att jag e ledig hela dagen fortsätter jag slappa framför datan ytterliggare nån minut,sen en halv timma och en timma osv, hah ;)

Började även spöregna runt elva då jag verkligen bestämt mig för att gå ut plus att jag va hungrig. Men drar ut vid ett och springer, blir bra det :)

Kommentarer
Postat av: johanna

- haha men visst! :)

2011-06-17 @ 17:04:55
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0