Ikea idao!


Fresch tjej efter att åkt buss från Ikea med 79 000 andra människor samt 3 barnvagnar m familj! (Bild snodd från Carre)

Drog in till staden en sväng idag för att besöka Ikea och Rusa. Ikea skulle besökas för trevlighetens skull och på Rusta skulle en fläkt inhandlas.
Tog med mig Theo för att Carina skulle kunna få vila litegranna. Så med barnvagnen och Theo så begav vi oss till Ikea. Härligt. Han sov hela tiden i bussen samt när jag och åt och efter min lilla lunch så vaknade han och låg i vagnen och va allmänt glad samt gurkla. Sådant uppskattas av syster sådära. Vill ju inte uppleva att hela bussen och halva Ikea börjar waina av lite barnagrin! Nä, sånt får sparas till senare tillfälle tyckte både jag och Theo.. :)

Iallafall
, härlig dag tycker jag. En fläkt plus present till Linus fick haka. Ni vet ju att man e en baddare på att spara pengar (även om ca 220:- utgick så räknas det inte)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0