Ägg till frukost


Började min dag med att äta ett kokt ägg (plus en hård samt en mjuk macka!) som en bra start på dagen. Jag borde verkligen bli duktigare på att göra bra frukost på morgonarna, men jag är så himla lat när jag kliver upp, haha! Föredrar att bara bre i ordning två eller tre mackor med lite ost alt skinka. Jag äter ju så himla länge på mornarna, skulle jag då börja med nån höjdarfrukost tar det ju lång tid. Plus att jag vill ha min mat DIREKT när jag kliver upp, inte vänta mer än 3 minuter ;)

Förövrigt så har jag planer på att pallra mig ut nu för att springa en vända, men vi får se hur det blir med den saken. Har lite ont i två av mina tår och även om det låter mesigt att hoppa över en träning pga tå-ont så är det nog det värsta man kan råka ut för. Att ha ont i tårna alltså. Gör fruktansvärt ont när man sedan ska springa och skon trycker på mot de ömma tårna.... ;/

Wellwell, I'll see you then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0