Torsdagens träning

Hann varken skriva om torsdagens träning i torsdags eller igår! För trött helt enkelt ;)
Bestämde mig för att ta en lugn återhämntningsjogg och smart som man är så tog man en lååång runda till Björklinge, alltså 13 km. Gick nedan till badet och badade med Maria och sedan joggade jag till affären. Tog bussen till Lövstalöt och sen gick jag 1 km och körde intervaller (lugnjogg  30 meter, springa fort 60 m) i ca 1500 meter. Så ni kan ju tro att jag var död sen.. Hahaha!

Så igår (fredag) fick jag tvinga mig själv till en vilodag,haha ;) Blev att jag fick ta hand om mig själv lite extra istället. Åt på resturang både lunch och middag och sen massaaage ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0