Gårdagens träning! (6/7)



Som jag nämde igår var jag ju igår kväll på den vanliga onsdagsträningen i Björklinge och det var sååå kuuul ;D
Vi började med att jogga i väldigt lungt tempo till en myr (ca 3,5 km), på myren  körde vi 70/20 intervaller och detta med repetitioner på 10. Sedan så körde vi lite lek samt fotboll. Detta avslutades med att köra längdhopp rätt ner i en lerdamm! Sedan åkte vi bil till Björklinge sjön där jag badade först med kläder och skor på för att bli av med all smuts, haha! :D

Asså det var så jäkla kul att springa runt i vatten/gräs/lera på intervaller och sedan hoppa ner i lera. I leran så fastnade man. Fötterna satt typ fast så tränaren fick dra upp alla, hahaaha. Nejmen, roligaste träningen hitills, helt klart!

Terräng träning är så kul också för man blir väldigt trött men det tar inget på leder ect så kroppen förstörs inte utan det är bara sjukt bra träning för kondis och styrka! ;D

(Myr= är som högt gräs men varje gång man trampar ner med foten så skjunker man ett par decimeter ner i lera blandat med vatten. Sjukt äckligt, hahah)

Kommentarer
Postat av: Madeléne

Sv:

Tack, min kompis tog den ;)

kram

2011-07-07 @ 16:17:30
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Du har fått din länk på min blogg nu :) Kika in? :D KRAM

2011-07-07 @ 18:02:42
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: iisaacson

sv; vad roligt att du är med och tävlar i veckans blogg!

meddelar när vinnarana är utsedda.. :)

allt bra ?

kram!

2011-07-07 @ 21:30:53
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0