Dagens träning 1/7

Dagens träning fick bestå utav intervaller! Körde en sorts "Idioten" och det var riktigt kul, ärligt. Blev väääldigt svettig, men det berodde nog också på att det va väldigt varmt och kvavt! ;)

Min sorts idioten:
Spring på en väg med lyktstolpar, dom jag springer vid har ca 30 meter emellan. Ställ dig vid stolpe 1 och spring sedan så snabbt du kan till stolpe fem och jogga sedan tillbaka till stolpe 1. Kuta sen till stolpe 4 och jogga lungt tillbaka och fortsätt likaså med stolpe 3 och 2. Ta sedan en paus och fortsätt repetera. Jag körde detta 4 ggr men de två sista repetionerna körde jag med styrka också. Exakt likadant som jag beskrev tidigare men nu när man kutar och sedan ska vända så kör man en styrkeövning. Ex 10 upphopp, 10 situps, 10 rygglyft eller 10 armhävningar ect.

Hoppas ni förstod ;)

Stod även i jägarvila (heter det så? Ni vet när man står 90 grader mot en vägg... Aja) i 2,45 sek gånger två. Blev trött direkt efteråt men nu har det lagt sig. Men måste verkligen ta tag i styrketräningen igen. Har totalt glömt bort det utan det ända som har funnits i mitt huvud är löpningen, haha ;)

Give me da mage!! Hah ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Sv: Ja, eller hur! Hopprep är hur bra som helst, grym träning :)

2011-07-02 @ 07:22:05
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0