Tacooos




Kom hem från stan för ca en timme sedan! Mamma och jag var först och storhandlade och därefter tvättade vi bilen. Tänk när man var liten och tyckte det var störtkul i dom där tvätthallarna, haha ;)
Nu står tacos på schemat och därefter städa. Mycket mer än så bjuder nog inte denna söndag på. Eller jo, solsidan förstås. Men det är som att borsta tänderna, lika invant liksom. En vana man måste följa.... Men nu när jag tänker efter så är städa och äta tacos också en vana för mig. Städningen görs varje dag och tacos åtminstonde en gång i veckan, hihi!

Men nu känner jag att detta blev ett ovärt inlägg. Njut utav bilderna på min underbara hund istället. SÖÖT va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0