Promenix


Cause you are my angel♥

Idag kännde jag att både Iz och jag behövde lite extra friskluft, så därför tog jag en långpromenad men pojken. Gick ca 3 km (35 min) och Izor klagade inte en enda gång!! Haha. Han brukar alltid se så himla ynklig ut när man går längre promenader för det blir så blött på magen.. ;)

Kan även tillägga att dagen har vart otroligt slapp!:D Sovmorgon till 08.50 då matten började. Vikarie i engelska, vikarie i bild(slutade 25 min tidigare där) och sen var det inställd läs+SO så då fick jag hoppa över mode&designe istället för att vänta 2,5 timma :D Så jag slutade alltså 11.15 idag. Men har man hunnit med något vettigt för det? Svar: Nej! Eller jo, jag åkte in och lunchade med pappa och det var mysigt. Ganska skönt att bara ta´t lugnt :)

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mick

Kika gärna in på min blogg och ha chansen att få bli dagens blogg :)

2011-01-18 @ 21:14:51
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Vilken fin bild!

Hoppas att du får en bra dag :D

2011-01-19 @ 00:09:33
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0