Tävlings resultat


Bild på mamma och Friday från en hoppträning!

Lite resultat från tävlingen igår!

0,90 m: Först vägrade han på hinder nr 1 en gång, sen två gånger på hinder nr 2 vilket resulterade i uteslutning. Eftersom att det var en CR så fick jag starta om. Då skötte han sig exemplariskt! Gick jätte fint :D

1 m: Här var han totalt CP!! Stannade på första hindret och hinder nr 6 vägrade han ut sig :S Min tränare (Mats) var där och han sa att jag gjorde det jätte bra men det var Friday som inte lyssnade på något. Så vi ska ha sporrar på nästa tävling!!

Men jag är en dock nöjd. Var ju hans och min första tävling. Får gå bättre i Jälla istället ;D

Kommentarer
Postat av: johanna

javisst :) riktiga fynd!

2011-02-13 @ 10:06:09
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe tack :D

2011-02-13 @ 17:46:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter fina du?:
Besöker du mig ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0